lunes, 30 de mayo de 2011

UN ALTRE MÓN: Malaherba

Si vols saber l'argument del primer llibre de la saga clica al link: UN ALTRE MÓN. Els tres herois.


Tot i que he tardat molt a llegir-me aquest llibre, he de dir que està molt ben escrit. Els primers dos capítols no em van enganxar gaire, i com que em van caure a les mans altres llibres que tenien més bona pinta, vaig deixar-lo per un temps. Però llavors el vaig continuar i em va agradar molt, però crec que el primer llibre és millor: es menys trist.


Imaginat un món on la natura té el poder, on els adults han esdevingut salvatges i els joves estan dividits en bandes per poder sobreviure. Un món cobert per un oceà de boscos, poblat de criatures fabuloses, de corrents estranys, de noves energies. Un món nou on tres adolescents intenten frustrar les trampes d'una misteriosa reina: Sa Majestat Malaherba.
Oblideu tot el que ja coneixeu... i entreu en un altre món.

2 comentarios:

  1. No té mala pinta però m'agafa en una època en que he quedat bastant saturat de literatura fantàstica a causa de Juego de Tronos i tots els llibres que el segueixen.

    ResponderEliminar
  2. Jo també estic bastant cansada de la novel·la fantàstica. Ara n'estic llegint un de morts i no em desagrada però no és el meu estil. Crec que t'agradarà el Noi del pijama de ratlles. Tot i que a vegades el Bruno desespera a qualsevol.

    ResponderEliminar

Escribe como quieras lo que quieras, nos puedes dejar la URL de tu blog si quieres que lo visitemos, pero no al SPAM, porfavor :)