lunes, 23 de julio de 2012

Divergent

El millor llibre que he llegit en molt de temps! Impressionant. La trama és boníssima, els personatges m'encanten i no el puc descriure, les paraules és queden curtes. Feia gairebé dos anys que no em llegia un llibre tant bo. Si dic que m'ha encantat no li faig justícia. Des que comença fins que acaba és una intriga constant.
Els personatges estan molt ben caracteritzats; la protagonista m'encanta, que ja té el seu mèrit perquè practicament totes les "heroínes" de les novel·les juvenils són odioses; i el Quatre s'ha convertit en el meu personatge preferit.
L'estil de l'autora m'ha encantat. Sembla un estil normal i corrent, però té alguna cosa que et manté atrapada dins la història.
I finalment l'argument. GENIAL. És original, i els últims capítols no són gens previsibles.


La ciutat de Chicago està dividida en cinc faccions i cadascuna d'elles es dedica a cultivar una virtut particular: Franquesa, Abnegació, Intrepidesa, Amistat i Erudició. Als setze anys, els joves han d'escollir de quina facció volen formar part definitivament. La Beatrice dubta entre quedar-se amb la seva família o ser qui realment és. No pot tenir les dues coses. I prendrà una decisió que sorprendrà a tothom, sobretot a ella.

3 comentarios:

  1. Quan em quedi sense llibres, aquest serà el primer que aniré a buscar. Des de Nadal que el vull... :/

    ResponderEliminar
  2. Si que t'ha agradat eh, noia? :) No l'he llegit però em sembla que ronda per la biblioteca del poble. Igual un dia l'agafo. Sembla bo.

    I mira que ja estic cansada de Distopies. Però ets molt convincent.

    Petons ;)

    ResponderEliminar

Escribe como quieras lo que quieras, nos puedes dejar la URL de tu blog si quieres que lo visitemos, pero no al SPAM, porfavor :)