martes, 5 de abril de 2011

Crepuscle

Bé, després de mirar la pel·lícula, per fi m'he llegit un llibre que em moria de ganes de llegir gràcies a les magnífiques crítiques que me n'han fet moltíssimes persones (tot i que també n'hi havien de dolentes). Ja m'he acabat el llibre de Crepuscle, d'Stephenie Meyer.

Quant Isabella Swan es muda a Forks, una petita localitat de l'estat de Washington on no deixa de ploure, pensa que és el més avorrit que li podria haver ocurregut mai. Però la seva vida dona un tomb excitant i esgarrifós una vegada que es troba amb el misteriós i seductor Edward Cullen. Fins aleshores, Edward se les havia arreglat per mantenir en secret la seva identitat vampírica, però ara ningú es troba segur, i sobretot Isabella, la persona a la qual més estima Edward...

4 comentarios:

  1. Pero t'ha agradat??? Jo aixo de mirar primer la peli i despres lleguirme el llibre nose, no crec que puges.

    Un peto!

    ResponderEliminar
  2. M'ha encantat, de fet vaig descobrir la saga fa tres anys, mirant la primera peli en un avió, de vol cap a la Xina. M'ha anat molt bé, perquè així ja m'imaginava com era l'Edward, el Jacob, la Bella, l'Alice, està bé, així no agafes una desil·lusió amb la pel·lícula, com em va passar amb Harry Potter: m'ho vaig imaginar a la meva manera i al veure la versió cinematogràfica em va destrossar el món que m'havia imaginat.

    Gràcies per comentar!!

    Joana

    ResponderEliminar
  3. ¬¬ xina??? WTF?!?! explica, explica!! Tu has viatjat cap un cantó i jo cap a l'altre, jeje, mola! M'alegro que t'hagi agradat el llibre, suposo que seguiras amb els altres...

    Un peto!

    ResponderEliminar
  4. Sí, els altres no me'ls penso perdre, tot i que també he vist les pelis.

    Joana

    ResponderEliminar

Escribe como quieras lo que quieras, nos puedes dejar la URL de tu blog si quieres que lo visitemos, pero no al SPAM, porfavor :)